مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخگویی به سوالات قسمت بیست و ششم

پاسخگویی به سوالات


روحححح

قسمت بیست و ششم

فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال: خانم یا آقای ماه

من ده روره هرروز ،، روزی صد دفعه از وبلاگ سر میزنم ببینم جوابمو دادید یا نه. دلم شکست!
پاسخ: با عرض پوزش از شما به خاطر این کوتاهی از ما. لطفا یک بار دیگر پیام تان را بفرستید تا انشاالله پاسخگو باشم. باز هم از شما عذرخواهی می کنم.

سوال: خانم kanoom

من چندتا سوال داشتم در مورد کتابت القایی،ایا این روش باید زیر نظر استاد راهنما انجام بشه؟من این روش رو تو خونه و به تنهایی در یه جلسه انجام دادم و یه سری نوشته دارم،اما همسرم میگه اینا توهمات خودته، خودت نوشتی،همچین چیزی ممکنه؟ ایا این کار من که تو خونه و تنها انجام میدم مشکلی ایجاد میکنه؟ متاسفانه من تهران نیستم و برام میسر نیست تو این جلسات شرکت کنم. آیا اون نوشته ها کار یک روح بوده یا نه؟
پاسخ: بهرحال یک روح آگاه موجد نگارش و کتابت می گردد. باید اذعان داشت بیشتر اشخاصی که مبادرت به کتابت می نمایند این شک را دارند که آیا کتابت شان کار روح بوده یا نه. در پاسخ باید بگویم اگر هم یک روح خارجی موجب نگارش نبوده، آیا شما بعنوان یک نویسنده مگر دارای روح نیستید و اگر این کتابت کار خودتان هم باشد باز هم این کتابت کار یک روح بوده است و آن روح خود شما هستید. ولی خب اکثرا دوست دارند که یک روح خارجی این کتابت را انجام داده باشد که با کمی صبر و بردباری و انجام تمرینات منظم حتما موفق به کتابت با ارواح خواهید شد. اما به شما توصیه می کنم برای شروع حتما تحت نظارت استاد به این امور بپردازید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه..خانمم چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 20:37

سوالم این بود که... چطور میشه انرژی های منفی به جسم راه پیدا نکنن ... دائم که نمیشه سر سجاده و قران و ذکر بود برای دوری از انرژی های منفی ..دائم الذکر هم اگر باشی چشم و گوشت ببه چیزهای دیگه باز و روشن میشه که شرح گفتنش طولانیه،،، چطوری از شر انرژی های منفی خلاص بشم .. مدیومی که فقط انرژی منفی ب سمتش بیاد هم وجود داره ؟؟؟ جسمم در رنج و بیماریه ... هر شب کارم اشک ریختنه ... تو رو خدا بگید چکار کنم ..هیشکی حرف منو نمیفهمه..هر لحظه آرزوی مرگ می،کنم..حتی الان ک دارم این پیامو می نویسم دارم اشک میریزم

با سلام
با چند سطر اطلاعات نمیتوانم شما را راهنمایی کنم. توصیه میشود جهت مشاوره ثبت نام نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد