مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

گزارش جلسات دورهمی 23 خرداد

بنام خدا

گزارش جلسات دورهمی ارتباط

روز پنجشنبه 23 خرداد 98


Image result for ‫جلسه ارتباط با ارواح‬‎

روز پنجشنبه 23 خرداد دو جلسه دورهمی ارتباط داشتیم که یکی از آنها محفلی و فامیلی بود و دیگری جلسه آزاد دورهمی بود که ازطریق اطلاع رسانی ازطریق کانال مثنوی ارواح عده ای از دوستداران علوم روحی در آن شرکت داشتند.

در مورد جلسه اول که ساعت 14 تا 16 در خیابان آزادی تشکیل یافت، با دعوت یکی از دوستداران به این جلسه رفتم که اعضای حاضر در آن عموما قوم و خویش و دوستان خانوادگی میزبان جلسه بودند که در این جلسه حضور داشتند.

  

بعد از آن در ساعت 15 تا 17 جلسه دیگری در خیابان شریعتی برگزار گردید . در این جلسه که در منزل یکی از دوستداران و علاقمندان علوم روحی تشکیل شده بود از قبل 20 نفر ثبت نام کرده بودند که 7 نفر بنابه دلایلی حضور نیافتند و یک نفر نیز به علت بیماری غایب بود و مجموعا با 11 نفر برگزار شد.

ابتدا صحبت ها و سوالات دوستان عزیز استماع شد و بعد از آن بنده طی سخنانی حول موضوعاتی درباره ماورالطبیعه و علوم روحی صحبت کردم تا فضای حاکم بر ذهن و روان حاضرین در جلسه همسو و تلطیف گردد. در این لحظه بود که فضای جلسه را مناسب عملیات خواب روحی دیدم. لذا حاضرین را در یک خواب سبک روحی بردم. معمول است که در خواب روحی با کمک ارواح حاضر در جلسه و همچنین تلقینات هادی  جلسه، حضار به خوابی سبک فرو رفته و سپس جبهه ای از نور را در برابر دیدگان خود مشاهده خواهند نمود و در بین کسانی که نور را رویت کرده باشند برخی از ایشان موفق به زیارت روح یکی از بستگان خویش می شوند.

من نیز با علم و آگاهی از این موضوع خواستم که حضار در جلسه که به خواب سبکی فرو رفته بودند در نوری که پیش چشم شان رویت می کنند حرکت کرده و به اصطلاح داخل این نور شوند. با تبعیت افراد در جلسه از این فرمان من، یکی از خانم ها موفق به مشاهده روح یکی از بستگان نزدیک خود شد و  از شادی گریه می کرد. سایر دوستان هم تا مرحله رویت نور پیش رفتند و در پایان جلسه نیز گردونه دوار را اجرا کردیم.

در مجموع جلسه معنوی خوبی بود که امیدوارم این گزارش کوتاه مقبول نظر شما افتاده باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهرام محمدی اقدم یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 21:18

با سلام آیا باز هم همی جلسه ارواح دارید ؟

سلام. انشاالله بزودی

soheila دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:54

با سلام
آیا در جلسات دور همی احضار محسوس روح دارید و یا فقط مطالب تئوری در ان جلسات مطرح میشود.

با سلام
مطالب تئوری است. اما در پایان جلسه گردونه دوار و کتابت و خواب روحی را هم انجام می دهیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد